دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه
دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه

Bedoneshrh

Home |TW| Profile |TW| Daily |TW| Design

سلامممممممممممم خوبین همگی؟

 

 

ایول خیلی نامردین این بود رسمه رفاقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟                    

 

امروز دلم واسه همتون تنگیده بود  ولی شماها که  اصلا اینگار نه انگار                         

 

 

 

 

خیلی نامردیـــــن یعنی چی خووووب؟؟ ؟حالا هی من دلم براتون تنگ

 

می شه میام آپ می کنم ولی شما چـــــــــی ؟ حتی یه نظرم نمیدین

 

دلمون خوش باشه یه نفر یه نظر داده 

 

 

البته با همتووووووون نیستماااااا با بعضیا که خودشونم در جریان هستن                 

 

 

                               خوب چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوش میگذره؟

 

           دهههههههه این همه من حاله شمارو پرسیدم ولی دریغا...

 

 

اصلا نمی پرسین زنده ام یا....

 

 

خوب دیگه اومدم یه حالی از شما بپرسممممم شما بی معرفتا سالی ۱ بار هم

 

که خبری از ما نمیگیرید              

 

در ضمن اگه قراره از این به بعد تشریف بیارین تو وبم اما نظر ندین خوب بگین

 

قسمت نظرات رو بردارم دیگه...

 

 

خوب دیگه از بس نوشتم چشام چپ شدن ساعت از نصفه شبم گذشته

 

 

 

راستیییییییییییی اون دوباره برگشته اون هم بعده ۳ ماه ... حالا میگین چی کار

 

 

کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قبولش کنم یا بگم نه؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

دلم گرفته

 

 

کاش دوباره نمیومد.... من که فراموشش کرده بودم ...با تمومه خاطراتشش...ولی اون دوباره

 

برگشت

 

 

راستی یه جمله هست که میگه اگه کسی را دوست داری رهایش کن اگر بازگشت از انه

 

توست... ولی اگه برنگشت از اول هم ماله تو نبوده

 

حالا اون دوباره برگشته یعنی.... یعنی یه فکره بیخود...

 

 

 

واسم حتما دعا کنید

 

 

منو همون موقعی که دلهاتون آسمونی میشه دعا کنید

 

 

 

 

 

 دوستم نداشت .

 دروغ ميگفت.

 هربار که بسراغم مي آمد با گريه ميگفتم راستش را بگو اگر مهر بديگري داري .

 ترا ميبخشم .

 هربار ميخنديد و ميگفت جز تو مهر بکسي ندارم.

تا اينکه يک روز گريه کنان بسراغم امد گفت مرا ببخش بتو دروغ گفتم .

مهر بديگري دارم.

لبخند تلخي زدم و گفتم :

 من هم بتو دروغ گفتم. 

 ترا نميبخشم

 

 

 

فعلا برمممم تا خواب از کلم نپریدهههه

 

 

نظر یادتون نره تا ۱۰۰ نشه اپ نمیکنممممممممممم           چیه بد میگم!!!

 

 

قربون همتونننننننننننننننننننن

 

 

 

 

 

عشق بازی به همین آسانی است . . .

 

عشق بازی به همین آسانی است . . .

 

که گلی با چشمی

 

بلبلی با گوشی

 

رنگ زیبای بهار با روحی

 

نیش زنبور عسل با نوشی

 

کار همواره باران با دشت

 

برف با قله کوه

 

رود با ریشه بید

 

باد با شاخه و برگ

 

ابر عابر با ماه

 

چشمه ای با آهو ، برکه ای با مهتاب

 

و نسیمی با زلف

 

دو کبوتر با هم

 

و شب و روز و طبیعت با ما

 

 عشق بازی به همین آسانی است . . .

 

شاعری با کلمات شیرین

 

دست آرام و نوازش بخش بر روی سری

 

پرسشی از اشکی

 

و چراغ شب یلدای کسی با شمعی

 

و دل آرام تسلا

 

و مسیحای کسی یا جمعی

 

عشق بازی به همین آسانی است . . .

 

 

 

 

 

 

دست من خيلي حقيره که برات يه سايه باشه

                                           

                                                آخه خورشيد کي مي تونه با شبي همسايه باشه

 

تو به من مي گي هميشه دل تو که خوب نمي شه

                                            

                                                     گل پرپر بي ريشه مي دوني بزرگ نمي شه

 

 تو به من مي گي هميشه که يه وقت تنهات نذارم

                                             

                                                    اما خودت خوب مي دوني من برات وجود ندارم


love4

 

 

 

 
در کوچه های خیالم با تو قدم می زنم  برای لحظه ای تو را در کنارم نمی بینم  آسمان به من
 
خیره می شود . چشمهایم را به او می دهم او شروع به باریدن می کند آنقدر می بارد تا همه
 
ی  گناهانم  را  بشوید . حس تازگی در من بوجود می آید وقتی تو را در کنارم می بینم
 
زیباترین لحظات عمرم را حس می کنم آنقدر احساس تازگی و خوشبختی می کنم که هرگز
 
دلم نمی خواهد از این رویا بیرون بیایم ولی هرگز نمی خواهم برای لحظه ای حتی تو
 
رویاهایم مرا تنها بگذاری ..

 

 

عاشق هم سال مست و رسوا بادا

                                                         دیوانه و شوریده و شیدا بادا

با هوشیاری غصه هر چیز خوری

                                                     چون مست شدی هر چه بادا باد  

                                                     

 

 

 

مواظب خودتون باشین

 

 

دعا یادتون نره

 

 

بایییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

 

 

دله تنها و غریبم داره این گوشه میمیره
 
اما حتی وقت مردن باز سراغتو میگیره

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| برچسب:, | 22:33 | sina

Template World


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







>

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 397
بازدید کل : 23132
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی    

سوسا تم