دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه
دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه

Bedoneshrh

Home |TW| Profile |TW| Daily |TW| Design

                                                     

زندگي انچه زيستيم نيست بلکه چيزيست که بياد مي اوريم روايتش کنيم

سلاممممممممم بچه ها   خوفين؟؟؟؟؟؟؟؟؟شه خبرا؟

دلم واستون تنگ شده بود درست يه ماهي نبودم چه زود گذشتاي روزگار...

تو اي مدت چي كارا كردين؟؟؟من كه همش كلاس دارم اين تموم شد برو سر وقت اون يكي .حالا از وقت

مدرسه هم بد تر شده

راستي ممنون از كسايي كه تو اين مدت وبمو تنها نذاشتن امار وبلاگ هم كه بالا رفته

تو اين مدت كامپيوترم خراب شده بود ديگه نمي خواستم بيام و وبو بازم اپ كنم مي خواستم يه بار

بيام و واسه هميشه خداحافظي كنم چون ديگه حوصله نداشتم و ندارم و شور و شوق اولو واسه اپ

كردن ندارم چه ميدوني شايد اين اخرين اپم باشه ...شايدم نباشه... چيه خوشحال شدي؟

اگه قرار شد واسه هميشه برم ميام و ازتون خداحافظي كنماي روزگار يه روز اومديم يه روزم بايد

بريم...

اومدم چند تا مطلب بذارم و برم اگه قسمت شد بازم ميام

 

 

 

 

                                                          عشق

 

روزي كه مي خواست برود ده بذر گل به من داد و گفت:‌‌‌‌‍اين ده بذر را بكار هر وقت جوانه زدند من

 

برمي گردم. من ان ها را يكي يكي كاشتم و با جوانه زدن هر كدام انگار نور اميدي در دلم روشن مي شد

 

اما اين يكي خيال جوانه زدن را نداشت ولي من ان قدر عاشق بودم كه نمي دانستم يك سنگ ريزه

 

هرگز جوانه نمي زند!!!

 

 

 

 

توبه ميكنم ديگر كسي را دوست نداشته باشم حتي به قيمت سنگ شدن توبه

ميكنم ديگر براي كسي اشك نريزم حتي اگرفصل چشمانم براي همشه زمستان

 

شود چشمانم را ميبندم توبه ميكنم ديگر عاشق نشوم قلبم را دور مي اندازم براي

 

هميشه و به كوير تنهايي سلام ميكنم

 

 

 

 

چقدر دوست داشتم يك نفر از من مي پرسيد چرا نگاه هايت انقدر غمگين است ؟

 

چرا لبخندهايت انقدر بي رنگ است ؟ اما افسوس ... هيچ كس نبود هميشه من بودم

 

و من و تنهايي پر از خاطره . اري با تو هستم . .. با تويي كه از كنارم گذشتي... و

 

حتي يك بار هم نپرسيدي چرا چشم هايت هميشه باراني است!!!؟؟؟

 

 

 

 

وقتي خواستم زندگي کنم راهم را بستند وقتي خواستم به راه عشق بروم گفتند

 

گناه است وقتي به راستي سخن گفتم گفتند دروغ است وقتي به ستايش روي

 

آوردم گفتند خرافات است وقتي گريستم گفتند کودکانه است وقتي خنديدم گفتند

 

ديوانه است حالا که هيچ نمي گويم ميگويندعاشق است چقدر روح محتاج فرصت

 

هاييست كه در آن هيچكس نباشد

 

 

 

وقتي به آسمون نگاه مي کني، دوست داري کدوم ستاره مال تو باشه؟ به اوني که

کم نور تره قانع باش چون اوني که پر نور تره رو همه نگاه ميکنن.

 

 

.مادرم ميگفت: عاشقي يکشب است و پشيماني هزار شب حالا هزار شب پشيمانم

که چرا يکشب عاشق نبودم!

 

 

 

فکرشو کن یه شب با هم یه گوشه ای تنها باشیم

با چارتا دیوار و یه سقف جدا از این دنیا باشیم

من باشم و تو باشی و یه جفت دلای بی قرار

فرصت خوبه انتقام از لحظه های انتظار

فکرشو کن عروسکم به اون شب پر التهاب

چشماتو روی هم بذار، امشب به یاد من بخواب

فکرشو کن دستای من رو قلب تو جون بگیره

هق هق بیقرار تو، تو سینه آرو بگیره

نه ساعتی باشه که شب سر بره و تموم بشه

نه هیچ کسی سر برسه، ثانیه ای حروم بشه

فکرشو کن عروسکم به اون شب پر التهاب

چشماتو روی هم بذار، امشب به یاد من بخواب
 
 
 
 
 

درها را ببند ، پنجره ها را هم ، پرده ها را بكش ، درزها را بگير، روزنه ها را هم ...

 

او هميشه آنجا ايستاده است ، آن طرف خيابان ، روبروي خانه ات ، تو را مي پايد..

 

مي روي و مي آيي...مي خوابي و بيداري... و او چشم از تو برنمي دارد . كمين كرده است و منتظر است

 

،  منتظر يك آن ...يك لحظه ...يك فرصت... تا اين در باز بماند و اين پنجره نيمه بسته ...

 

منتظر است ، منتظر يك روزن ...يك رخنه .... او شيطان است ......

 

 

 


 چي بگم تا دل من لحظه اي آروم بگيره----ديوه سياه غصه هام توي کدوم شب

 

ميميره از چي بگم وقتي دلم از دله تو دور ميمونه----وقتي که قلب پاک تو هيچي ازم

 

نميدونه

 

 

 

پل ها را خراب نكنيد ، از اينكه مجبور خواهيد شد چند بار ديگر از همان رودخانه عبور

 

كنيد متعجب

 

خواهيد شد ...

 

موفقيت روي ستونهاي شكست شكل مي گيرد

 

به حركتتان ادامه دهيد....

 

 

 

 

 

فعلا باي تا بعد

 

واسه شما

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| برچسب:, | 22:32 | sina

Template World


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







>

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 374
بازدید کل : 23109
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی    

سوسا تم