دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه
دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه

Bedoneshrh

Home |TW| Profile |TW| Daily |TW| Design

  در مرام ما رفیقان نیست ترک دوست      

                                                  عهد با هرکه بستیم جان ما در دست اوست

 سلام خوفین؟

 

چه خبرا؟خوش میگذره؟

 

ببخشید که دیر دیر اپ میکنم اخه زیاد وقت نمیکنم مثله اولا اپ کنم

 

الان هم بعده یه چند روزی اومدم وبمو اپ کنم و حالی ازتون بپرسم

 

راستییییییی قالب وبلاگمو عوض کردم چه طور شده؟خوگشل شده؟

 

میدونستم راستی امار وبلاگ چون عوض کردم ۰ شده اشکال نداره عوضش اماره  ل

 

پاک نشده

 

اومدم واستون چند تا مطلب بذارم برم

 

سعی میکنم این دفعه زود اپ کنم

 

 

می خوام برم

برم تا بیشتر از این نابود نشدم

برم تا احساسی برام مونده

برم و باور کنم عشق دروغه

برم و باور کنم من مثل بقیه نیستم

برم و باور کنم که شنا بلد نیستم

برم و باور کنم شکست خوردم

برم و باور کنم من نمیتونم

برم و باور کنم زندگی یعنی دروغ

برم و باور کنم زندگی یعنی فریب

برم و باور کنم زندگی یعنی پوچ

برم و باور کنم زندگی یعنی هیچ

برو م باور کنم .....

 

 

 

 

هیچ کس از درد پنهانم خبر نشد

این درد سوزاند جگرم و کس خبر نشد

گویا که دلم به تنگ آمده در سینه

اما کسی را به این ما تمکده خبر نشد

آه جگرم بالا گرفت و در آن ذوب شدم

ولی کسی گویا از ذوب شدنم خبر نشد

دل من از عشق کسی تکه تکه شد

او حتی ز تکه تکه شدن وجودم خبر نشد

 

 

با چه خیالی به انتظار نشسته ام

 

 

کاش می دانستم در روزگار ما

 

 

هیچ فرهادی برای شیرین

 

 

بیستون نمی تراشد!

 

 

کاش میدانستم...

 

 

زمان طولاني ميشه واسه اونايي که غصه دارن . کوتاه ميشه واسه اونايي که شادن .دير

 

ميگذره براي اونايي که منتظرن .زود ميگذره براي اونايي که عجله دارن. اما ...... اما ابدي

 

ميشه براي اونايي که عاشقن

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| برچسب:, | 22:32 | sina

Template World


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







>

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 397
بازدید کل : 23132
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی    

سوسا تم