دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه
دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه

Bedoneshrh

Home |TW| Profile |TW| Daily |TW| Design
سلامممممممممممم همگییییییییییییییییی

خوفین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نماز و روزه هاتون قبول

چه خبرا؟

مدرسه ها که داره باز میشه  من اصلا امسال تعطیلات نداشتم

راستی بی معرفت ها چرا به وبم سر نزدین ؟ چرا یه حالی از من نپرسیدین ؟

میدونم الان میگین نه این که تو خیلی سر زدی ولی به خدا من ۲ روزه دارم میام اینترنت.

ولی با این حساب انتظار نداشتم .

راستی اومدم خداحافظی کنم...اما نه واسه همیشه راستش مدرسه ها که داره باز میشه می خوام

درس بخونم البته ماهی یه بارو سعی میکنم بیام اپ کنم ولی خوب چون تعطیلات زیاد اپ نکردم واسه

همین میگم ماهی ۱ بار .

از همین جا هرکی خوبی بدی دیده حلالم کنه.

قول بدین که به وبم سر بزنید

منم قول میدم زود اپ کنم.

فعلا بایییییییییییییییییی

مواظب خودتون باشینننننننن ودلم واستون تنگ میشههههههههههه

 

در پناه حضور سبز تو ، طوفان غم ، مرا جا مي گذارد .در کنارت ژرفاي آرامش را احساس ميکنم و بي تو سيل

بي رحم تنهايي مجالم نمي دهد

 

 

مي شناسم مرگ را بي وحشت اما قلب من مي تپد در سينه چون از عشق سرشارم هنوز شعر هايم سوخت و

خاكسترش در مشت من باز مي بينم تو را معناي آثارم هنوز 

 



 

بایییییییییییییییی


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| برچسب:, | 22:32 | sina

Template World


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







>

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 427
بازدید کل : 23162
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی    

سوسا تم