دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه
دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه

Bedoneshrh

Home |TW| Profile |TW| Daily |TW| Design

 

 

 

 

گمشده ام،

در یک قفس سرخ،

در یک باغ پر از گلهای سرخ محبت و عشق

گمشده ام،

در قلب یک عاشق،

در قلب یک مجنون ....

گمشده ام،

در یک آغوش گرم،

در دشت پر از آرزو و امید ...

گمشده ام،

در کنار دریا،

لحظه غروب خورشید،

درون دستهای گرم یک معشوق....

گمشده ام،

در کوهستان و صحرا،

در آسمان و این دنیا

من یک گمشده پر آوازه ام،

یک گمشده در دنیای قلبها

آری همانم که دلم میخواهد تا آخر دنیا

همان گمشده در آن قلب سرخ باقی بمانم

آری من همانم که مجنونم،

و تو همانی که سالها در جستجوی اویم

من همانم که عاشقم،

و تو همانی که همیشه در پناه اویم

گمشده ام در این قلب سرخ و مهربانت،

زنده مانده ام با عطر نفسهایت

آن صدای مهربانت و با آن خونی که در قلبت جاریست....

آری من همانم که تو میخواستی

و تو همانی که من آرزویش را داشتم

گمشده ام در یک خانه دل سرخ،

در یک دشت سرخ 

گمشده ام و دیگر نمیخواهم پیدا شوم

دلم میخواهد همیشه و همیشه

در این قلب مهربانت گمشده باشم ای نازنینم

 

 

 

 

من پشیمانم از آن عشق که پستم می کرد...بر زبانهای شما دست به
 
دستم می کرد...مثل احساس کسی سنگ شدم ای مردم..تازه با فاصله
 
همرنگ شدم ای مردم...یک نفر میوه ی احساس مرا چیدو گذشت..گریه ی
 
نیمه شب روح مرا دیدو گذشت...یک نفر گریه ی عاشق شدنم را
 
خندید...لحظه ی ناب شقایق شدنم را خندید... من از آن عشق که می مُرد
 
حکایت کردم...به خدایی که تو را می برد شکایت کردم

 

 

 

به تنهائی قسم

دلتنگ دلتنگم

میان آسمان دل گرفته،با دل تنگم

فقط،یک پنجره،راه است

غروب وجمعه وپائیز

عجب ترکیب دلتنگی

ولی من خسته ام از حس تنهائی...

 

 

 

زمانی که متولد شدم یکی تو گوشم گفت تا آخر عمر با تو هستم!

 

خندیدم و گفتم:تو کی هستی؟ گفت :غـــــم و تنهایی

 

 

 

پس از رفتنت آرزوهایم را دفن خواهم کرد ...

دفتر خاطراتم را به آب خواهم انداخت ...

وقاب عکس اتاقم را پستوی زمان خواهم سپرد ...

نبودنت را باور خواهم کرد و

اجازه ی ورود هیچ نگاهی را

به آرزوهایم نخواهم داد ...

اما کاش قبل از رفتنت ...

به گنجشک های شهر سپرده

باشی برق انتظار را در

چشمانشان نگاه دارند...

شاید رفتنت را برگشتی دوباره باشد...

 


 
 
 
 
 
 
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| برچسب:, | 22:32 | sina

Template World


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







>

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 407
بازدید کل : 23142
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی    

سوسا تم