دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه
دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه

Bedoneshrh

Home |TW| Profile |TW| Daily |TW| Design


عطر بوسه

صداي تمناي وجودم را بشنو... لبريز شدن از تو را طلب مي كند. در گوشم صداي آشناي توست تنها كه نام مقدس عشق را برايم تكرار مي كني... بگذار دلم بهار را در واقعيت ببيند و تجربه كند. بگذار شكوفه هاي رويا در قلبم احساس شود... تنها دستان مهربان تو را دستانم مي طلبد. عشقي كه بهانه ي بودنم است از توست و تو در من و دور از من... چقدر بي تو سردم ، پاييز را از بهرم... ديگر خزان نمي خواهم سهم من عاشق بهار است... نازنينم نگذار آغوشم بيش از اين خالي از شكوه حضورت باشد... من باز هم منتظرم...
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| برچسب:, | 19:41 | sina

Template World


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







>

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 389
بازدید کل : 23124
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی    

سوسا تم