دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه
دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه

Bedoneshrh

Home |TW| Profile |TW| Daily |TW| Design
 

دو نفر که همديگرو خيلي دوست داشتند و يک لحظه نمي تونستند از هم

جدا باشند، با خوندن يک جمله معروف از هم جدا مي شوند تا يکديگر رو

امتحان کنند و هر کدام در انتظار ديگري، همديگر رو نمي بينند. چون هر دو

به صورت اتفاقي به جمله معروف ويليام شکسپير بر مي خورند:( عشقت را

رها کن، اگر خودش برگشت، مال توست و اگر برنگشت از قبل هم مال تو

نبوده)

 

 

 

شعله عشق

 

روزی شیوانا پیر معرفت، یکی از شاگردانش را دید که زانوی غم به

بغل گرفته . شیوانا نزد او رفت و جویای احوالش شد.

شاگرد لب به سخن گشود و از بی وفائی یار صحبت کرد

اینکه دختر مورد علاقه اش به او جواب منفی داده و...

شاگرد گفت که سالهای متمادی عشق دختر را در قلب خود حفظ کرده

بود و با رفتن دختر باید برای همیشه با عشقش خدا حافظی کند....

شیوانا گفت: اما عشق تو چه ربطی به دختر دارد؟

شاگرد با حیرت گفت: ولی اگر او نبود این عشق و شور و هیجان در

من نبود!!!شیوانا با لبخند گفت: چه کسی چنین گفته؟! تو اهل دل و

عشق ورزیدن هستی.

هرکس دیگر هم بود تو این آتش عشق را به سوی او میفرستادی.

بگذار دخترک برود، این عشق را به سوی دختر دیگری بفرست.

مهم این است که شعله این عشق را در دلت خاموش نکنی.

معشوق فرقی نمیکند چه کسی باشد.

دخترک اگر رفت با رفتنش پیغام داد که لیاقت عشق تو را ندارد.

چه بهتر! بگذار او برود تا صاحب واقعی این شور و هیجان فرصت

جلوه گری و ظهور پیدا کند

 

 

 

 

 

به نام آنکه محبت را در دلهای ما جای داد

 

علاقه و محبت شدیدی که به تو ابراز می کردم

 

دروغ بود ،بی اساس بود و در حقیقت نفرت من نسبت به تو

 

روز به روز بیشتر می شود و هر چه بیشتر می گذرد بیشتر تو را می

شناسم و

 

به دو رویی تو بیشتر پی می برم

 

این احساس در قلبم جان می گیرد که بالاخره باید

 

از هم جدا شویم و دیگر به هیچ وجه حاضر نیستم که

 

شریک دوستی تو باشم گر چه عمر دوستی چون گلبرگهای بهاری کوتاه بود

ولی

 

ولی در حین این مدت کم توانستم به طبیعت پهن و هوای زشت تو پی ببرم و

 

بسیاری از صفات و اخلاق شما برایم روشن شده است و مطمئن هستم

 

این خشونتِ طبع خیلی شدیدی تو را بدبخت خواهد کرد

 

اگر دوستی ما ادامه پیدا کند احساس می کنم تمام عمرم

 

را به پشیمانی خواهم گریست و اگر چه افسانه آشنایی چون پاداش جوانی

جدایی بود ولی جدا از هم

 

خوشبخت خواهیم بود ولی حالا لازم است که بگویم

 

این موضوع را هیچ وقت فراموش مکن و مطمئن باش

 

این نامه را سرسری نمی نویسم و چقدر ناراحت کننده است اگر

باز بخواهی درصدد فریب دادن من باشی بنابراین از تو می خواهم

 

جواب نامه را ندهی ، چون نامه تو سراسر

 

دروغ و تظاهر آمیخته با

 

محبت ایست من تصمیم گرفتم برای همیشه

 

تو و یادگارتلخ این دوستی را فراموش کنم و چون دیگر به هیچ وجه نمی

توانم

 

خود را راضی کنم که دوستت داشته باشم و شریک دوستی تو باشم

 

**اگر می خواهی به محبت واقعی من پی ببری و بدانی که چقدر دوستت

دارم پس این نامه را یک خط در میان بخوان

 

 

 

 

 

نقاشی تو را می کشم ولی به جای رنگ قرمز به قلب فلزی ات ضد زنگ می زنم !

تا از آسیب اشک هایم در امان باشد!!!

 

 

 

 

 

روزي با 2 چوب كبريت آدمكي ساختم تا تنهاييم رو باهاش قسمت كنم

 

و امروز اتاقم پر از آدمك هاي چوبيه ولي هنوز تنهام !

 

 

 

 

 

 

 

 

د که تنهایی رازی دارد که پی بردن به آن یافتن گنج بزرگی است آری...این جمله

 

 

درست است ...

 

اما... نه برای من که از اول عمر تنها هستم.

 

 

 

 

 

دلت که واسه کسی تنگ میشه، همینکه دل دل میکنی از نبودنش، اونوقته که اینجوری میشه...!
همه
ی آدما عین اون راه میرن! همهی لباسا شکل لباساش میشه! همه عین اون

 

میخندن! ... حتا زنگ موبایل همه عین زنگ موبایلش میشه.

پینوشت:

1- خدایا شکرت.

2- ای عرش کبریایی چیه پس تو سرت؟ ......... کی با ما راه میایی؟ جون مادرت!

 

 

 

 

 

 

پیشکش می کنم به تو با عشق

 

                          گرچه چندان بهایی ندارد

 

خوب می دانم این را که هرگز
                              

 

                          عشق من در تو جایی ندارد            

 

با همه سردی و بی وفایی

 

                          آمدم با دریغی به سویت

 

پیشکش می کنم هدیه ام را

 

                           آه شرمنده هستم ز رویت

 

جز همین هدیه چیزی ندارم

 

                             لایق چشم های تو باشد

 

پیشکش می کنم با امیدی

 

                             که نصیبم صدای تو باشد

 

آه ای آرزوی قدیمی

 

                            لحظه ای بنگر این هدیه ام را

 

شایدم بشنوی از درونش

 

                              هق هق ممتد گریه ام را

 

پیشکش می کنم این غرورم

 

                              می توانی بر آن پا گذاری

 

یا مرا با دلی زار و خسته

 

                                 پشت ویرانه ها جا گذاری

 

می توانی که رسوا و بدکار
                                

                                  یا که بی آبرویم بنامی

 

 

دیگر از این هراسی به دل نیست

 

                                   

                                 که مرا مست و عاشق بدانی

 

 

جز غروری که شد خاک پایت

 

 

                                   سهم من نیست دیگر ز دنیا

 

قسمتم را به تو می سپارم

 

                                    تا گشایی به سویم دلت را

 

 

 

پ.ن :زیاد جو گیر نشو تو این زمونه مجنونی قلبش واسه لیلی نمیزنه شاید فقط

 

واسه...م

 

شایدم...  شایدم یه جای دور دست ... خدارو چه دیدی !

 

 

 

 

گفت پنج وارونه چه معنا دارد ؟ خواهر كوچكم اين را پرسيد من به او خنديدم كمي آزرده و حيرت زده

گفت روي ديوار و درختان ديدم بازهم خنديدم گفت ديروز خودم ديدم مهران پسر همسايه پنج وارونه

به مينو ميداد آنقدر خنده برم داشت كه طفلك ترسيد بغلش كردم و بوسيدم و با خود گفتم بعدها

وقتي غم سقف كوتاه دلت را خم كرد بي گمان مي فهمي پنج وارونه چه معنا دارد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| برچسب:, | 22:32 | sina

Template World


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







>

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 379
بازدید کل : 23114
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی    

سوسا تم