دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه
دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه

Bedoneshrh

Home |TW| Profile |TW| Daily |TW| Design

داستانک دوستی

گریه می کردم

 

 در کنار نهر آبی کبوتری

 

 از راه رسید گفت چرا گریه می کنی

 

 گفتم دلم برای آن پرستوی بهاری تنگ شده

 

گفت برایش نامه بنویس گفتم قلم ندارم گفت بیا یکی

 

 از پرهای من را بکن و با آن نامه بنویس گفتم برگه ندارم

 

 گفت بیا روی بال های من بنویس گفتم مرکب ندارم گفت بیا قلب

 

 مرا بشکاف و با خون من بنویس اشک از چشمانم جاری شد از آن روز

 

به بعد معنای دوستی را فهمیدم ، فهمیدم که یک کبوتر چگونه جانش را برای راضی کردن

 

 دوستش فدا می کند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| برچسب:, | 13:22 | sina

Template World


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







>

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 386
بازدید کل : 23121
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی    

سوسا تم