دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه
دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه

Bedoneshrh

Home |TW| Profile |TW| Daily |TW| Design

زندگی  یعنی امید رو تو به من نشون دادی

میرسه صبح سپید رو تو به من نشون دادی

دست به دست از ابتدا رو پا به پا تو جاده هارو

معنی واژه مارو با تو ئم تا انتها رو تو به من نشون دادی

تو به من نشون دادی چطور سر پا به مونم

اگرم خوردم زمین پاشم چه آسون میتونم

تو به من نشون دادی چجوری از عشق بخونم

احتمالا میدونستی راهشو نمیدونم

تو به من نشون دادی دوست دارم چه رنگیه

جمله ی عاشقتم چه جمله ی قشنگیه

تو به من نشون دادی عهد همیشگی چیه

عاشق به قید و شرط قهرمان اصلی کیه

زندگی یعنی امید رو تو به من نشون دادی....

تو....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| برچسب:, | 0:31 | sina

Template World


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







>

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 376
بازدید کل : 23111
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی    

سوسا تم