دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه
دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه

Bedoneshrh

Home |TW| Profile |TW| Daily |TW| Design

خواب بودم ...

با آویزمون

کلبه یه چوبی بالا درختمون شده اتاق من موقع خواب

آویزمون شده گوش تو

در گوشش میخونم...

میخونم که دوست دارم دوست دارم

محکم میگیرمش تو دستم

نزدیکش میکنم به قلبم

تا شاید بشنوی چقدر تند تند میزنه

باهاش حرف میزنم

واسش خاطره تعریف میکنم

بیدار شدم این اتفاق قشنگو که هرشب میوفته رو بنویسمش

و اومدم یه بازم تو دفترمون بنویسم

عاشقتم سنا  

دلمـ گرفتهـ

باز همـ چشمانمـ از یاد تو خیسـ میشود

اریــ باز همـ دلمـ برایتـــ تنگـ میشود

دلمـ برایتــ تنگــ شدهـ استــ بهـ اندازهـ تمامـ شبهاییـ کهـ بهـ یاد تو سرودمـ

برایـ آرامشیـ کهـ از دیدنـ تو میافتمـ 

از نگاهتـــــــ

از لبخندتـــــــــــ

از دستانـ گرمـ تو

منـ دلمـ برایـ شنیدنـ صدایـ تو سختــــ تنگـ استـــ

بهـ اندازهـ تمامـ نفسـ هاییـ کهـ بیـ منـ کشیدهـ اییـ

دلمـ برایتـ تنگـ شدهـ استــــــ

 

خیلییییی دوست دارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| برچسب:, | 0:31 | sina

Template World


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







>

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 368
بازدید کل : 23103
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی    

سوسا تم