دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه
دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه

Bedoneshrh

Home |TW| Profile |TW| Daily |TW| Design

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

گاهـــی آنقـــدر دلـــم از زندگـــی سیـــر میشه
که میخـــوام تا سقفـــ آسمان پـــرواز کنـــم
و رویش دراز بکشـــم
آروم و آســـوده !
مثـــل ماهـــی حوض مان
که چنـــد روزیـــست روی آبـــ است ...!

اینجــا همــه خوبنــد
خیالتــــــــــــ راحتـــــــــ ..
من مانــده ام و چهار تـــا هم صحبت
این گوشــه نشستــه ایم و دلتنگ تــوئیم
من ..عشق ..خـــدا..عقربــه های ساعت..!

می گـفتـی گـذشتهـ هآ  گذشتِهـ !
نیستــی بـبینــی
مــَن هنــوز غَــرق گذشتهـ ای هَســتمـ کِهـ  نمیـگذردـ

بیا یک شب جایمان را عوض کنیم !!
من معشوقه می شوم ...
و تو عاشق باش ...
من خیانت میکنم ...
و تو فراموش کن ...

در دیـــاری کــه تـــــو آنجـــــــا بــاشــی
بــــــودن آنجـــا کـافیستــــــــــــــــ !
آرزوهــــــــــای دگــــر،
اوج بــــــــــــی انصـــافیستــــــــــ ...

جاگذاشته ام* دلـــــــــی*
هرکه یافت
مژدگانی اش تمام "زندگی ام"

دلم برایت تنگ شده است
چه از طول ، چه از عرض و چه از ارتفاع
می دانم تقصیر تو نیست
قطعا تقصیر اشکال هندسی ست !

شرابــــ  هـــم ...
بــه مستــی ام حسـادتــــ مـی كنـــد ...
آنگــاه كــه خمــار یكــــ لحظـه
بودن تــو مــی شــوم ...

نه اسمش عشق است
نه علاقه...
نه حتی عادت...
خـــریـــت محض است...
دلتنگ کسی باشی که دلش با تو نیســـت!!

سقط کردم فرزند مشروع عشقم را !!!
از وحشت اين مردمان که
عقلشان در چشمشان است
ميدانی ,,,,,, عادت کردند...
آبستن عشق را
هرزه خطاب کنند !!

تنت که پیش من باشد و
دلـــــــــت پیش دیگری...!
1000بار هم که صیغه محرمیت بخوانند
بـاز هـــم هـــــــــــرزگیست...

 مَـــن سَــرمــ را بـ ــ ـالا میگیـــرمــ !
چــــونــ بـــ ـــ ـازی را بِــه کســی بــ ــــ ـاختـــمــ  کِــــه
 بـــا خیــ ـــ ــانـت بـُـــرده بــــود
 بــا تـــو هستــــم ای " مـــــــــــــرد " !
" زن " کهــ اعتمــــــــاد کـــــــرد
شکنندهــ تــــر مـــی شـــــود ...
پس حواستـــــ را بیشتر جمــــــع کن...

هر بـار که تـو میخنـدی 
تعـادل این شهر بهـم میخــورد... !
امـا تــو بخند...
 زندگی را بـرای از نـو ساختن ، بهـــــانه ای باید ...!

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| برچسب:, | 0:10 | sina

Template World


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







>

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 433
بازدید کل : 23168
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی    

سوسا تم