دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه
دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه

Bedoneshrh

Home |TW| Profile |TW| Daily |TW| Design
            

                                           کف پایم زخمی است ودلم زخمی تر  

لحظه ای صبر نما تادلم را که به پایت افتاد از زمین بردارم

سهم من از این عشق - چه تفاوت دارد - سهم این عشق کجاست؟

تو که ما را به تمنای وصال آزردی

از چه آخر به دل ما غم هجران دادی؟

در دلت چیست؟ بگو
عشق ما یا غم او درد ما یا تب او

تو ندانی که چه دردیست غم دل به زبان آوردن.
ما که دیگر رفتیم؛

ولی از عشق سخن با دل دیوانه نگو،که دلت از سنگ است و دل دیوانه از شیشه

او که عاشق بشود، نکند فهم که سنگ از شیشه چه بدش می آید.

عاقبت سنگ زد و شیشه شکست. کودکی این را گفت؛
و دل من بشکست.

با خدا من گفتم درد دل از غم تو و خدا گفت به من
بنده کوچک من 
دل او از سنگ

است.

پس تو بیهوده نکوش

!!!...دل او از سنگ است
!!!...دل او از سنگ است
!!!...دل او از سنگ است

 

 عشق                                      بيداد    من

باختن                يعني                    لحظه                 عشق

جان                          سرزمين             يعني                        يعني

زندگي                                 پاک من عشق                               ليلي و

قمار                                                                                    مجنون

در                                عشق يعني تنهای...         شدن

ساختن                                                                               عشق

دل                                                                                   يعني

كلبه                                                                        وامق و

يعني                                                                   عذرا

عشق                                                           شدن

  من                                                عشق

 فرداي                                يعني

  كودك                        مسجد

  يعني             الاقصي

عشق  من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| برچسب:, | 14:57 | sina

Template World


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







>

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 391
بازدید کل : 23126
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی    

سوسا تم