دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه
دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه

Bedoneshrh

Home |TW| Profile |TW| Daily |TW| Design
اندوه پـــــرسـت


کاش چون پائیز بودم... کاش چون پائیز بودم

کاش چون پائیز خاموشو ملال انگیز بودم

برگ های آرزوهایمیکایک زرد می شد

آفتاب دیدگانم سرد میشد

 

آسمان سینه ام پر دردمی شد

ناگهان توفان اندوهیبه جانم چنگ می زد

اشگ هایم همچو باران

دامنم را رنگ می زد

 

وه ... چه زیبا بوداگر پائیز بودم

وحشی و پر شور و رنگآمیز بودم

شاعری در چشم من میخواند ... شعری آسمانی

در کنارم قلب عاشقشعله می زد

 

در شرار آتش دردینهانی

نغمه من ...

همچو آوای نسیم پرشکسته

عطر غم می ریخت بر دلهای خسته

پیش رویم:

چهره تلخ زمستانجوانی

پشت سر:

آشوب تابستان عشقیناگهانی

سینه ام:

منزلگه اندوه و درد وبدگمانی

دیوار فروغ فرخ زاد- 1335



 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| برچسب:, | 0:24 | sina

Template World


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







>

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 365
بازدید کل : 23100
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی    

سوسا تم