دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه
دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه

Bedoneshrh

Home |TW| Profile |TW| Daily |TW| Design

•------------------•¤¤•--•¤¤•--------------------

حرف دل

من از نسل کوروشم ، که من ماندم و ماهیانه 45 هزار تومان یارانه !!!

من از نسل ستارخان و باقرخانم ، که فقط ترافیک خیابانش برایم مانده !!!

از دریای کاسپین ، فقط ویلاهای ساحلی اش مانده برایم ...!!!

از خلیج فارسش ، فقط رای گیری هایش !!

از آذربایجانش ، برایم جک هایش مانده ...!

از سکه های دوره هخامنشی ، برایم ریال ماند !!

از آزادی بیان ، برایم دیوار های دستشویی های عمومی ماند ...!

ابراز احساساتم شد اس ام اس ،

زندگی ام گره خورده به زندگیه مجازی ،

فریادم شد دکمه های کیبرد ،

ترسم شد از ماشین پلیس !!

من از نسل کوروش بودم !!

•------------------•¤¤•--•¤¤•--------------------

ما نسلی هستیم كه مهمترین حرف های زندگیمان را نگفتیم... تایپ کردیم.

•------------------•¤¤•--•¤¤•--------------------

خوشبختی توپی است که وقتی میغلتد به دنبال آن میرویم و وقتی توقف میکند به آن لگد میزنیم؛

•------------------•¤¤•--•¤¤•--------------------

ضمن تبریک مجدد به همه ملت ایران ، باید به عرضتون برسونم که…. عبارت 'مسخره اسم بابات اصغره' هم بعد از موفقیت بین المللی اصغرفرهادی, به عبارت 'خوش به حالت, اسم بابات اصغره ' تغییر کرده!!!

•------------------•¤¤•--•¤¤•--------------------

چه مسخره است

سوال امتحان که میگوید

لطفاً جای خالی را پر کنید...

من اگر میتوانستم, جای خالی تــو را پر میکردم

•------------------•¤¤•--•¤¤•--------------------

احتیاط کنید ...

خاکی بودن آسفالت شدن را در پی دارد
!!

•------------------•¤¤•--•¤¤•--------------------

دیگر قاصدک ها به دست ما نمی رسند

چون شرم دارند پیغام یک نفر را به چند مقصد ببرند ..

•------------------•¤¤•--•¤¤•--------------------

بعد از مدت ها دیدمش....!

دستامو گرفت و گفت چقدر دستات تغییر کردن...

خودمو کنترل کردم و فقط لبخندی زدم....

تو دلم گفتم:......بی معرفت....!

دستای من تغییر نکردن...

دستات به دستای اون عادت کردن....!

 •------------------•¤¤•--•¤¤•--------------------

باید به بعضی ها گفت : ناراحت چی هستی ؟! دنیا که به آخر نرسیده .... من نشد یکی دیگه ! تو که عادت

داری ....

•------------------•¤¤•--•¤¤•--------------------

یکی از اصحاب مشغول صرف غذا بود که شیخ از او پرسید آیا غذا میخوری؟
صحابی گفت بله. شیخ پرسید آیا گرسنه ای؟ صحابی گفت بله. شیخ پرسید آیا پس
از صرف غذا سیر خواهی شد؟ صحابی
گفت بله.

شیخ شمشیر برکشید و صحابی را به دو نیم کرد.

سپس فرمود به خدا قسم از ما نیست کسی که سه فرصت پ نه پ را از دست دهد
...

•------------------•¤¤•--•¤¤•--------------------

پروانه اگر سوخت به جهنم … !

می خواست دور شمع قرتی بازی در نیاره خاک بر سر …:D

•------------------•¤¤•--•¤¤•--------------------

اینجا ایرانه :))
.
..
.

.
.
.
.
دو تا تی‌شرت خریدم یکی Small یکی XXL، جفتشم اندازمه!!

 •------------------•¤¤•--•¤¤•--------------------

در تمام رنجهایی که می کشم...

صبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم اوج احترام به خداست

•------------------•¤¤•--•¤¤•--------------------

ب ن:این جمله ی اخر رو،رو  یه دیوار تو شهرمون دیدم از نظر خودم که خیلی جالب بود واسه همین نوشتمش.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| برچسب:, | 9:19 | sina

Template World


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







>

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 402
بازدید کل : 23137
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی    

سوسا تم