دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه
دخـــــــــــــــتــــــــــــــرانــــــــــــه

Bedoneshrh

Home |TW| Profile |TW| Daily |TW| Design

 وارد که میشی درست روبروت آشپزخونه است ...سمت چپ یه راهرو بزرگه ...بعدش گلاب به روتون wc ...روبروش حموم ...چند قدم دیگه که رفتی راهرو به بن بست میرسه ...دو تا اتاق خواب با کمی فاصله کنار هم هستن ...یکیشون فضای خیلی رمانتیکی داره یه پنجره ی بزرگ که من از حالا براش نقشه ها دارم ...یه کمد دیواری هم هست که بیشتر به یک اتاق کوچولو شبیهه و شریک هم اتفاقا برای این قسمت نقشه ها داره :) ....اون یکی اتاق یکم کوچولوتره اما عوضش اونم یه کمد دیواری جا دار داره ...شریک میگه اونجا اتاق بارانه :)

 " رها " رو اینجوری دیدیم ..." رها " یه نقطه ی عطف بزرگ بود برای ما ...برای ما که فقط روی تلاشهای خودمون حساب باز کرده بودیم ...ما برای " رها " جشن گرفتیم حتی اشک شوق ریختیم ...شریک هزار بار با صدای بلند فریاد زد " مهسااااااااااااا "

خونه خالی بود صدا می پیچید و ما ذوق داشتیم ...شریک نمیزاشت من سکوت کنم می گفت حرف بزن مهسا ..من دلم میخواد صدای تو بپیچه توی کل خونه مون :)

بعد با اون لحن مردونه اش هزار و چند بار پرسید ...خانم این خونه کیه ؟؟؟؟..خجالت می کشیدم از جواب سوالش ...بعد خودش با قاطعیت می گفت " تویی " ...هنوز یادمه اون روزی که من دونه دونه اشکام می اومد پایین و می گفت ...مهسا من این خونه رو بدون تو نمیخوام ..اگه بنا به هر دلیلی تو نباشی منم پامو توی این خونه نمیزارم !!

وقتی وجب به وجب خونه رو نشون میداد بهم ...چند جمله اضافه میکرد واسه تموم نقشه هایی که برای من کشیده بود توی خونه ...از شنیدن نقشه های شیطانیش قهقهه ی خنده ی من بالا می گرفت ....خیلی طول کشید تا خودمون رو از زیر بار هزینه های رها کمی جدا کنیم ....همش لطف خدا بود و زور بازوی شریک  ...من هنوزم وقتی یادم میاد سوپرایز شریک وقتی خونه رو قولنامه کرد و اونجوری غافلگیرم کرد حتی اگه تمام غم های دنیا آوار باشن رو سرم اما باز یه لبخند عمیق جا باز میکنه توی چهره ام :)

رها قصر نیست یه خونه ی فوق العاده شیک و مدرن نیست اما عوضش یه سقف چند دلی داره :) ..هیچ خونه ای برای ما " رها " نمیشه :)

 اون روز وقتی شریک گفت میخوام یه خونه دیگه بخرم...من گفتم دیوونه شدی .." رها " از سرمون زیاده ....ولی شریک خیلی جدی حساب و کتاب میکرد ...و تاکید میکرد این موقعیت رو به سادگی از دست نمیده ...راستش من خیلی امیدوار نبودم جور بشه ....چند شب پشت سر هم دو – دو تا چارتا کردیم ...دیدیم اگه چشم ببندیم روی پس اندازمون  40 میلیون کم داریم ..مسئله فقط خونه نبود ما خرجهای دیگه ای هم داشتیم ...یادتونه اومدم توی وبلاگم نوشتم 40 میلیون کم داریم ؟؟ ..اون موقع اوج حساب و کتابهامون بود ...حتی دور هم خندیدیم و گفتیم بانک میزنیم :دی

 ۴۰ میلیون جور نشد رفقا ....اما .......شریک خونه رو گرفت ...با 15 میلیون بدهکاری

 هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 یعنی من توی خواب هم نمی دیدم بعد از رها ...صاحب یه خونه دیگه بشیم ...به پای رها نمیرسه ...مث رها موقعیتش خوب نیست ...کوچکتر از رهاست ..یک اتاق بیشتر نداره ...اما یه خونه است و ما فقط روی اجاره دادنش حساب باز کردیم :))))))

 خدا میرسونه ....خدا واقعا میرسونه ...خدا رو شکر که رزق و روزی دست خودشه وگرنه خیلی از بنده ها نمی تونن خیر همدیگه رو ببینن ...خدا میدونه ما همه رو داریم اما بجز خودش هیچکسی رو نداریم ....ما حرکت کردیم و خدا حقیقتا" برکتش رو رسوند ...اگرچه بخاطر بدهکاریها یکم دلواپسم و این خونه هم یکم بگیر و ببند داره اما میدونم زور بازوی شریک طلاست.. خدا هست ....همه چیز حل میشه همونجوری که برای رها حل شد :)

پ .ن ۱: همیشه جز اولین کسانی هستی که اینجا رو میخونی ...یادمه گفتی مهسا از وقتی تو اومدی توی زندگیم خیلی پیشرفت کردم قدمت خیر بوده برام صاحب همه چی شدم اگه تو نبودی به اینجا نمی رسیدم ..ببین بزرگمرد مهرپرور...برکتی که توی زندگیت هست هیچ وقت بخاطر من نبوده ...بخاطر تلاشها و زحمتهای خودت بوده که قدرشو میدونم ...بخاطر قدمهایی که برای آینده  و زندگیمون بدون هیچ چشم داشتی به من برداشتی ....بخاطر دعای خیر اون پیرزنیه که به لطف مهربونی های تو از من پول میگیره ...بخاطر دعای خیر ساراست که یتیمه و تو بدون اینکه بدونه ماهانه حساب بانکیش رو پر میکنی ..بخاطر دعای خیر علی بوده ..همون کسی که بد سرپرسته اما تو سعی کردی براش سرپرست خوبی باشی ...بخاطر شاد کردنه دل مامانه ...بخاطر قوی شدن دله فلانی که میدونست اون پولایی که همیشه توی کمدشه از جیب توئه اگرچه بر نمیداشت اما من میدونم دلش گرم میشد به حضور تو ...میدونم که اعتقادات قوی نداری همین دیروز داشتی می گفتی مهسا به نظر من خیلی از این چیزا الکیه ...با همه ی اینها اما خوشحالم که خدا یه نقش بزرگ داره توی زندگیت ...و بهت افتخار میکنم که نیت خیر خواهانه ات آنچنان برکتی توی زندگیت آورده ...که محتاج هیچکسی بجز خدا نشدیم :)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| برچسب:, | 12:40 | sina

Template World


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







>

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 387
بازدید کل : 23122
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی    

سوسا تم